Έχω μετρήσει τη ζωή μου με κουταλιές καφέ.

T. S. Eliot

Χριστουγεννιάτικες ιδέες που θα λατρέψουν οι πελάτες του καφέ σας

Χριστουγεννιάτικες ιδέες που θα λατρέψουν οι πελάτες του καφέ σας

Είναι η πιο ωραία εποχή του χρόνου για να αναπτύξετε τη σχέση σας με τους πελάτες σας μέσα από μια σειρά από δράσεις και ενέργειες, που θα αλλάξουν το πρόσωπο της επιχείρησή σας.

Γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος των εισοδημάτων τους κατά το μήνα Δεκέμβριο; Κι ένα μεγάλο μέρος αυτής της δαπάνης πηγαίνει σίγουρα σε καφέ και λιχουδιές, εάν εξαιρέσει κανείς τα δώρα και τη διασκέδαση. Οπότε, είναι η κατάλληλη στιγμή να αναπτύξετε το κοινό της επιχείρησής σας, προσφέροντας κάποιες έξυπνες γιορτινές προτάσεις, που θα ικανοποιήσουν τους πελάτες σας και θα τους βάλουν στο εορταστικό κλίμα.

 

Χριστουγεννιάτικα ροφήματα

Είναι η κατάλληλη εποχή για να παρουσιάσετε ένα δικό σας ρόφημα, που να ταιριάζει στα Χριστούγεννα και τις γεύσεις με τις οποίες τα έχουν όλοι συνδέσει. Κανέλλα, ginger, καραμέλα, σοκολάτα μπορούν να δώσουν μία ωραία επίγευση στο ρόφημά σας. Παράλληλα, μπορείτε να σερβίρετε ένα γλυκό το οποίο να είναι είτε δική σας έμπνευσης, είτε να χαρακτηρίζει αυτή την περίοδο, όπως οι κορμοί ή τα Red Velvet cake, με έμφαση πάντα στις πρώτες ύλες της εποχής, όπως τα κάστανα.

 

Οργανώστε ένα πάρτι

Μια πολύ ωραία ιδέα είναι να οργανώσετε ένα event στο καφέ σας για να γιορτάσετε μαζί με τους πελάτες σας τα Χριστούγεννα ή την έλευση του νέου χρόνου. Tα pre-Christmas party είναι πολύ στη μόδα, αλλά πρέπει να τα συνδυάσετε με μια έξυπνη ιδέα, όπως ένα workshop μαγειρικής ή ένα διαγωνισμό. Είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να έρθετε σε επαφή είτε με νέους πελάτες, είτε με ανθρώπους, όπως οι influencers ή οι δημοσιογράφοι, που θα συνεισφέρουν με το δικό τους τρόπο στη φήμη της δουλειάς σας.

 

Επιβραβεύστε τους σταθερούς σας πελάτες

Σε όλους αρέσει να νιώθουν σημαντικοί για τους άλλους και πως η επιλογή τους ανταμείβεται, οπότε φροντίστε να βρείτε έναν απλό τρόπο ώστε να τους κάνετε ένα «χριστουγεννιάτικο δώρο» από την πλευρά σας, αλλά και με αυτό τον τρόπο να τους κάνετε να επιστρέψουν στο χώρο σας. Μία ψηφιακή χριστουγεννιάτικη κάρτα η οποία συνδέεται με ένα εκπτωτικό κουπόνι ή μια προσφορά στη λογική "στους 5 καφέδες κερνάμε τον επόμενο" είναι μερικές εύκολες και αποτελεσματικές ιδέες που μπορείτε να εφαρμόσετε.

 

Διαφοροποιήστε το μενού σας

Εάν δραστηριοποιήστε εκτός από το χώρο του καφέ και στο χώρο του φαγητού μια έξυπνη πρόταση είναι να ετοιμάσετε ένα ειδικό μενού για το εορταστικό δωδεκαήμερο. Ένα special lunch μπορεί να αποτελέσει μία πολύ καλή αφορμή για να στήσετε τη γιορτινή σας καμπάνια.

Εάν σκέφτεστε με τη νέα χρονιά να διαμορφώσετε και το μενού του καφέ σας διαβάστε τι πρέπει να ξέρετε.

 

Δώρα και φιλανθρωπικές δράσεις

Προσαρμόστε τα προϊόντα που πουλάτε στο καφέ σας κατά την εορταστική περίοδο. Limited edition ποικιλίες καφέ, gift boxes, χριστουγεννιάτικες κούπες, σοκολάτες, μπισκότα και μαρμελάδες μπορούν να γίνουν το τέλειο δώρο, ενώ φροντίστε να συνδέσετε τις πωλήσεις σας με έναν φιλανθρωπικό σκοπό. Ο κόσμος είναι πιο ευαίσθητος αυτές τις ημέρες και προσφέρει χρήματα σε δράσεις με κοινωνικό χαρακτήρα, οπότε θα εισπράξετε όχι μόνο χρήματα, αλλά και τα οφέλη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης δείχνοντας το ευαίσθητο πρόσωπο της επιχείρησής σας.

Σε κάθε περίπτωση όποιες δράσεις κι αν επιλέξετε για αυτές τις ημέρες να θυμάστε πως η ψηφιακή εποχή σας παρέχει τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε ολοένα και μεγαλύτερο κοινό, κοινοποιώντας τις χριστουγεννιάτικες πρωτοβουλίες σας, μέσα από τα social media.